Proč neumožňujeme platbu na dobírku?

Proč neumožňujeme platbu na dobírku?

 Naše zboží je velmi specifický produkt, jedná se o chlazenou potravinu, kterou je nutné přepravovat za zvláštních podmínek chladícími vozy nebo při venkovní teplotě do 5 stupňů a má to i mnohá další úskalí.

Jakmile zboží opustí náš sklad a odjede směrem k zákazníkovi stává se pro nás v případě nepřevzetí a vrácení již dále neprodejné a jsme nucení jej zlikvidovat.

 Vzhledem k tomu, že na českém i slovenském trhu je až 11% všech objednávek na dobírku nikdy nepřevzatých a to z mnoha různých důvodů, znamenalo by to i pro nás, že bychom museli 11% všeho zboží z objednávek na dobírku likvidovat – což vidíme za prvé jako velké plýtvání a za druhé také jako velkou finanční ztrátu (peníze za suroviny, obaly, práci, dráhou přepravu, kterou musíme stejně uhradit)

 Vozíme tedy pouze objednávky dopředu zaplacené tak aby se zákazník nerozhodnul svůj nákup zrušit z jakéhokoliv důvodu až v momentě kdy mu večer přijde SMS, že byl balík již naložen přepravci nebo až v momentě kdy mu již kurýr zvoní u dveří. (Obchodní smlouva však vzniká ze zákona kupujícímu už v momentu odeslání objednávky a je tedy jeho povinnost objednávku převzít – tento zákon je však v reálné situaci neuplatnitelný)

Jaký je názor přepravní společnosti?

  Dalším důvodem je také fakt, že firma, která nás doručuje ani toto neumožňuje, obává se, že by docházelo také ke sporům mezi zákazníkem a přepravcem ve věci „kdo může za nedoručení zboží na dobírku“ a kdo tedy také nese odpovědnost za zboží, které již není dále možné prodat a je nutné jej zlikvidovat (toto zboží se nedá ani pojistit).

Máte nějaké záruky když chcete platbu dopředu?

 Záruku kvality našich výrobku, přepravy i zákaznického servisu si tedy můžete dopředu prověřit u více než 500seti recenzí od spokojených zákazníků na ověřeném portálu Heureka. Také u nás můžete nakoupit skrze službu twisto.cz a zaplatit za nákup až za 14 dní.

RECENZE ZDE obchody.heureka.cz/dobrotyspribehem-cz/recenze/

nebo si vyhledejte "dobroty s příběhem" na www.google.com, který u naší stránky sbírá recenze ze všech hodnotících portálů.

Jak funguje platební metoda Dobroty ihned, platím za 14 dní ?

Stačí v košíku vybrat jako platební metodu Dobroty ihned, platím za 14 dní - Twisto. Twisto.cz za vás objednávku zaplatí, a my vám naše dobroty odešleme. Následně zaplatíte za objednávku přímo firmě Twisto a to až za 14 dní poté co Vám zboží doručíme. K využití této služby je však nutné aby jste si nejdříve na twisto.cz zřídili účet.

Takže dobírku nebudete mít nikdy?

 Bohužel celorepubliková doprava chlazených potravin je daleko komplikovanější než u běžného zboží, které se vrátí prodejci a on jej prodá dále, my toto dělat nemůžeme a posíláme zboží vždy čerstvé z výroby. Dobírku tedy nemáme v plánu zavádět ani do budoucnu.

Jak je to s nedoručením již zaplacených objednávek?

 Objednávky, které máme zaplaceny dopředu doručíme v 99,5% případech na poprvé, pokud se nám to nepodaří zboží Vám zasíláme opětovně vždy nové a čerstvě vyrobené. Zbylých 0,5% které nedoručíme na poprvé jsme bohužel i tak nucení likvidovat na vlastní náklady.

Kolik stojí chlazená přeprava?

 Chlazená přeprava je také výrazně dražší než klasická vzhledem k tomu, že namísto 1 i více aut pro jedno město, jak to bývá například u České Pošty, jezdí maximálně 1 - 2 auta na celý kraj a vzdálenosti mezi zákazníky jsou mnohonásobně větší (a s tím i čas řidiče na cestě a spotřebované palivo potřebné k doručení každé objednávky) 

 Cena za dopravu pro zákazníka je momentálně stanovena na 119kč / 4,4 s DPH. Realná cena kterou však platíme my přepravci za každou objednávku včetně přepravních obalů je daleko vyšší a u každé objednávky ji doplácíme, tak aby cena za dopravu byla pro zákazníky únosná a my mohli naše DOBROTY nabídnout co nejširšímu spektru lidí.

[DOKONČIT NÁKUP DOBRŮTEK]